• Rehabilitacja seniorów terapia dostosowana do osób w starszym wieku, które zmagają się z bólem z powodu zwyrodnienia stawów kręgosłupa,  zespołów bólowych kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, przepukliny, dyskopatii, zespołu przeciążeniowego oraz z problemami kardiologicznymi, pulmonologicznymi i po urazach , które utrudniają codzienne, samodzielne funkcjonowanie.
  • Rehabilitacja kobiet w ciąży składa się na profilaktykę oraz łagodzenie dolegliwości takich jak ból kręgosłupa, obrzęk kończyn dolnych,  które mogą pojawić się u kobiet w okresie ciąży oraz gorsze samopoczucie w czasie połogu.. Terapia w ciąży bywa często najskuteczniejszym sposobem walki z bólem, ponieważ większość leków może mieć negatywny wpływ na rozwój płodu. W tym okresie habilitacja pozwala również w bezpieczny i skuteczny sposób powrócić w krótszym czasie do kondycji po ciąży.
  • Rehabilitacja pourazowa ma na celu jak najszybsze wyeliminowanie skutków kontuzji oraz powrót do funkcji sprzed urazu.  Przez włączenie do aktywności, wzmocnienie i uelastycznienie mięśni  i tkanek okalających staw zapobiegniemy kolejnym incydentom. Skuteczną terapią do powrotu funkcji sprzed urazu jest wyeliminowanie obrzęku, zaczerwienienia, bólu, technikami manualnymi, a następnie odpowiednio dobranym i przeprowadzonym treningiem funkcyjnym.
  • Rehabilitacja przedoperacyjna i pooperacyjna wykonywany przez ortopedę zabieg ograniczy ruchomość stawu i tkanek w okolicy operowanej, co zmniejszy Twoją samodzielność i niezależność.
    a)  Rehabilitacja przedoperacyjna przygotowuje tkanki do operacji oraz uświadomi pacjenta jak poruszać się po operacji, w jaki sposób poruszać się o kulach, jak radzić sobie ze stabilizatorem. Fizjoterapeuta pokaże specjalnie dobrane ćwiczenia, które przyśpieszą powrót do ruchomości z przed operacji. Poinformuje pacjenta o zakazie obciążania/używania operowanej kończyny.
    b) Rehabilitacja pooperacyjna pozwala na zwiększenie zakresu w operowanym stawie, rozluźnienie zrostów tkankowych, rozciągnięcie przykurczonych mięśni, powrót do przedoperacyjnej siły mięśniowej oraz precyzyjności i kontroli nad ruchem. Dzięki systematycznym ćwiczeniom zmniejszy się ryzyko ponownych kontuzji.